i'm still learning

By: abby joe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Saturday, 12-Dec-2009 10:25 Email | Share | | Bookmark
barang antik

abby jumpe barang ni kat muzium
















ni plak jumpe kat rumah member abby
bayar 1 juta baru boleh dapat






















Thursday, 3-Dec-2009 16:42 Email | Share | | Bookmark
suasana majlis perkahwinan lagiiiiiiiiiiiiiii

assalamualaikum
abby tengah addicted dengan game ni
selain suke foto abby suke main game
sangat suke
ni abby sambung balik













































Sunday, 29-Nov-2009 15:47 Email | Share | | Bookmark
suasana majlis perkahwinan

 
 
 
View all 6 photos...
ni abby ade amik gambar candid
abby memang ske amik gambar candid
bez gile tengok muke masing2
kalau dah majlis perkahwinan tu memang macam2 ragam kite boleh tengok
ni antaranya

ni memang selalula
budak suke kacau pelamin
mak andam yang mengamuk
tak ada tempat lain ke nak main


photographer pun mencari angle yang terbaik
jangan lupe setting camera kate pro photographer


belia muda remaja pulak mula posing kat tangga
orang-orang tua kata tak elok belia muda remaja ni duduk kat tangga
kenapa ek


pengantin plak konpem gementar
tak tahu lah kan sebab abby blom kahwin lagi


bila ramai dah datang tu memang kelam kabut
mulalah ni tak cukup tu tak cukup


ni gambar makcik dengan pakcik terkejut tengok pengantin cantik sangat
makcik terkejut sebab die mekap tak cantik camni dulu


entry ini akan bersambung lagi
harap terhibur


Friday, 20-Nov-2009 10:50 Email | Share | | Bookmark
wedding kak mira

hari tu wedding kakak sepupu abby
kak mira dgn sepupu baru abby iaitu abg man
ni serba sedikit gmbr yg ade

ni sepupu abby kak mira












jgn lupe balik kg kak mira
love u


Sunday, 15-Nov-2009 15:12 Email | Share | | Bookmark
assalamualaikum holidays!!!!!

 
selepas beberapa bulan berjuang di medan perang
akhirnye!!!!!
abby pon cuti



nikmatilah setiap saat dalam hari anda
mana tau sok kite dah xde


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net